dissabte, 5 de juny del 2010

L'última

Bé, doncs ara si que això ja s'acaba.
El treball en grup ja s'ha acabat fa uns dies i la veritat és que m'ha quedat un buit. M'havia acostumat a tenir contacte gairebé diari amb els meus companys de grup i ara m'he trobat de cop immersa a l'aula sencera. De cop torno a estar sola davant un debat que bull d'aportacions diferents a diferents preguntes. En pocs dies hi ha tants missatges que és impossible tenir en compte tots els missatges i fer una aportació coherent i que no repeteixi altres aportacions.
Bé, anem al que toca, el treball en grup.
Per mi el treball ha estat molt satisfactori, més que la wiki final, el treball per arribar-hi: la interacció amb la resta de membres del grup i l'aprenentatge. Crec que tots els membres del grup han respost satisfactoriament i tothom hi ha aportat la seva part. També crec que hem aconseguit una wiki feta entre tots i aprofitant els coneixements individuals però aportant-los a tot el grup.
L'únic que he trobat a faltar és una mica més de temps per aprofundir més en els temes. Aquesta assignatura demana dedicació exclusiva gairebé, al menys a mi m'ha ocupat molt més temps que la resta d'assignatures que faig juntes.
En resum una bona experiència intensa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada